בריטניה לצד ישראל: שר החוץ הבריטי ביקר באופקים

שלמה ריזל No Comments on בריטניה לצד ישראל: שר החוץ הבריטי ביקר באופקים

שר החוץ הבריטי, ג'יימס קלברלי, הגיע היום לישראל לביקור הזדהות וסולידריות עם העם בישראל. הביקור נפתח בסיור משותף באופקים עם שר החוץ אלי כהו והשר הבריטי צפוי להיפגש בהמשך הביקור עם נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו. מחר צפוי להגיע לישראל מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת ביקורי ההזדהות והסולידריות של מנהיגי העולם שמארגן משרד החוץ, הגיע היום לישראל שר החוץ הבריטי ג'יימס קלברלי. שרי החוץ ביקרו באופקים ושוחחו עם בני משפחות חטופים ובני ערובה שהוחזקו שעות ארוכות על ידי מחבל החמאס. בין הנפגעים הרבים היו גם אזרחים בריטים, נרצח אחד ו-7 נעדרים, בהם ילדים

שר החוץ אלי כהן: ״הסיפורים ששמענו מהוריו של החייל החטוף רון שרמן וסיפור הגבורה ששמענו בביתם של רחל ודוד אדרי היו כואבים ומרטיטי לב. אזרחים שהתמודדו כאן עם סכנת מוות בזמן שמחבלים מרצחים דפקו על דלתותיהם כשמטרתם לרצוח כמה שיותר אנשים, נשים, ילדים, זקנים, ללא כל הבחנה".

"אני מודה לחברי הטוב, שר החוץ קלברלי על ביקור התמיכה והסולידריות ועל ההגעה לדרום על מנת להראות לתושבי ישראל, בריטניה ובעולם כוחו כי בריטניה עומדת לצד עם העם בישראל ותומכת בזכותנו להגנה על אזרחנו מול ארגון הטרור חמאס.
ביקורי ההזדהות הללו מחזקים את התמיכה הבינ״ל בישראל וחושפים את המבקרים לזוועות אותם ביצעו מחבלי החמאס״.

שר החוץ הבריטי, ג'יימס קלברלי, הגיע היום לישראל לביקור הזדהות וסולידריות עם העם בישראל. הביקור נפתח בסיור משותף באופקים עם שר החוץ אלי כהו והשר הבריטי צפוי להיפגש בהמשך הביקור עם נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו.

אתמול ביקר בישראל שר החוץ של צ’כיה יאן ליפבסקי ומחר יגיע לישראל מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן.



0 תגובות